Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3021121302   Els racons i els ambients d'aprenentatge a educació infantil i cicle inicial
2022-2023   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   9/2/2023 - 9/3/2023 (15 hores) de 17:15h a 19:15h
   ESC Pau Vila
   Camí Mas Lluí, 11-13 (Sant Feliu de Llobregat) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat I
  
  
  
Inscripció   07/01/2023 - 17/01/2023 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   La finalitat de l’activitat és consolidar el treball per racons i ambients a l’educació infantil i al cicle inicial a l’escola.
  
Objectius   Reflexionar sobre la pròpia pràctica educativa sobre ambients i racons en en EI i CI.

Analitzar els sabers que es desenvolupen en es diferents sessions d’ambients i racons.

Revisar quin rol han de tenir els docents durant les sessions d'ambients i racons.

Consensuar com volem recollir la pràctica educativa.
  
Continguts   Objectiu dels racons i els ambients d'aprenentatge.

Seqüenciació per cicles.

Materials dels racons i els ambients.

Temporització.

Metodologia dels racons i els ambients .

L’avaluació dels racons i els ambients.
  
Formador/a   Lidia Rodríguez Espada
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)

Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivells 2 i 3)

Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent. (Nivell 3)
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.

Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Docents de l'Esc Pau Vila de Sant Feliu de Llobregat
  
E-mail   crp-santfeliu@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent